Tranan;)

Var på tranan i Lördags;) det var skumtranan den kvällen :) väldigt trevligt hade jag tills jag tog av mig skorna;) ja klev rätt på en glasbit, och ja började blöda.. så ja hoppar till mina vänner som stod en bit från dansgolvet, och de såg direkt att ja blöde, det bara sprutade blod! Sandra, lyfte upp mig, och sprang med mig till en vakt som genast försökte ta ut den. Självklart började folk undra vad som hade hänt, och alla frågade hur det var med mig;) snacka uppmärksamhet:)  Vakten fick inte ut glasbiten, så han sa att vi skulle åka upp till akuten, och det gjorde vi.  Vi kom upp dit vid ett, och vi fick komma in direkt. Sandra foljde med mig in, medan Johanna och Johan väntade utanför. och ja måste säga att det var det jobbigaste 40 minutrarna i mitt liv:P Vilken smärta! där höll dom på att gräva i min häl utan bedövning och allt i 40 minuter! och dom var inte försiktig med att prata högt så att ja hörde. Dom sa saker som: "Oj det är väldigt stor", "Oj vi kanske måste sprätta upp hälen", och "kanske måste ta en nål och peta ut den"!. Ja höll på att dö!;) Och inte nog med allt blod! fy å fara!

Men annars var det en väldigt trevlig kväll;) 

Kommentarer
Postat av: Syster Johanna

Haha, klumpfia! men du är grymt söt när du kör bil ;) haha

2009-07-21 @ 14:27:18
URL: http://johannaemeliealmen.blogg.se/
Postat av: Syster Johanna

Men du vet att jag skattade när du körde, för du kunde inte ta ner foten, för då gjorde det ont:P Kommer du ihåg?;)

2009-07-21 @ 22:21:56
URL: http://johannaemeliealmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0