Mötet med den andra sidan

Mötet med min Mormor, Mamma och Faster, var Idag. 

En stark upplevelse. Kvinnan som var länken mellan oss och andevärlden, satt och berätta saker från det ena till det andra. Först fick vi kontakt med en gubbe som jag tror pappa kände, sen kom mormor, efter ett tag. till slut säger kvinnan "Mamma", och ja förstår dirket det ja hoppats på, Att mamma skulle dyka upp. Kvinnan berättar saker som att hon är vacker, och att hon kämpade in i det sista tills hon dog.  Kvinnan säger att Mamma säger att hon tar oss i sin famn och håller om oss.  Att hon också hälsar på oss varje dag och att hon finns med oss. 


Hon berättar saker om brorsan som är så sant och saker om mig som är helt otroligt, som att ja står och dansar i finrummet hemma i lägenheten när ingen ser;) då var den hemligheten avslöjad;)

Mamma var hos mig i natt i alla fall sa hon:) det brukar hon var, 

Mamma sa också att jag var lik henne, på så många olika vis:)

Och att hon hade det bra och att vi kommer att mötas igen...



Kommentarer
Postat av: Linnea Skalberg

Hej kusin! Fint skrivet! Jag började gråta lite för att det var så fint. Hoppas allt är bra med dig! Hälsa familjen! Kram!

2009-07-15 @ 00:07:16
URL: http://linneaaaskalberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0